Kartonowe pudełka są chętnie wykorzystywane w wielu różnych branżach. Nie dość, że można w nich bezpiecznie przechowywać materiały i towary, a także dostarczyć je bez uszkodzeń do klienta, to jeszcze jest to rozwiązanie ekologiczne i estetyczne. Co w nich takiego wyjątkowego?
Kartonowe pudełka to bardzo cenione narzędzie w wielu branżach. Dzięki oryginalnemu opakowaniu klienci lepiej zapamiętują markę i wielokrotnie wracają do tych samych produktów. Opakowania z kartonu są ponadczasowe – mają dużą nośność, są trwałe, a zarazem lekkie. Takie pudełka są idealne dla producentów żywności, artykułów tekstylnych, odzieży, dóbr luksusowych, a także akcesoriów i materiałów budowlanych.
Kształt i rozmiar pudełek można dostosować do gabarytów produktu, który się w nim znajdzie. Jeśli mamy do czynienia z dużymi i ciężkimi sprzętami, warto wykorzystać duże opakowania wysyłkowe. Mniejsze i płaskie produkty można pakować w foliopaki i papierowe torby. Zarówno duże pudełka, jak i niewielkie opakowania można spersonalizować. To rozwiązanie jest bardzo cenione przez klientów biznesowych.
Kreatywność oraz projekt design pudełka ma duży wpływ na to, jak produkty oraz marka będą postrzegane przez konsumentów. Niezależnie od tego, czy zależy ci na biżuterii niewielkich rozmiarów, czy interesują Cię duże opakowania wysyłkowe na produkty o większych gabarytach, nie zaniedbuj kwestii związanych z design opakowania!
Ważna jest nie tylko kreatywność, ale i spójność projektu z identyfikacją wizualną firmy. Pudełko powinno stanowić wizytówkę dla biznesu i zachęcać do zakupu.
Jeśli sprzedajesz za pośrednictwem sklepu tradycyjnego, warto wyeksponować Twoje artykuły na półce. W tym celu produkowane są pudełka z gustownymi wycięciami lub o dwuczęściowej strukturze. Dzięki nim Twój produkt będzie się świetnie prezentował i zachęcał do zakupu!
Producenci kartonowych opakowań dla biznesu, tacy jak na przykład polska firma Packhelp, zachęcają, by wykorzystać potencjał opakowań do… promowania biznesu. Torby prezentowe z logotypem, ekskluzywne opakowania z wycentrowanym napisem, kreatywne ilustracje lub hasła reklamowe… Opcji personalizacji jest naprawdę dużo! Obok takich pudełek klient nie przejdzie obojętnie!