Opakowania wysyłkowe - ekologiczne rozwiązanie dla małych i dużych firm

Opakowania wysyłkowe – ekologiczne rozwiązanie dla małych i dużych firm

Autor: Alicja Hudzik

Opakowania wysyłkowe to cenne narzędzie wykorzystywane w strategii marketingowej wielu firm, zarówno producentów chemii, jak i w branży budowlanej. Jak wykorzystać w pełni ich potencjał? Które z pudełek są ekologiczne? Zapraszamy do lektury po więcej informacji!

Opakowania wysyłkowe – jak dostosować rodzaj opakowania do produktu?

Rynek kartonowych opakowań (z niemieckiego post verpackungen) wciąż się rozwija. Pudełka wytwarzane w wyniku recyklingu mają bardzo duży potencjał, ponieważ można je dowolnie spersonalizować, także pod względem ich kształtu. Dzięki temu nadają się do wykorzystania w wielu różnych branżach, w tym także w branży budowlanej.

Wychodząc naprzeciwko potrzebom współczesnych klientów biznesowych, producenci opakowań oferują wiele różnych typów pudełek. Możliwe jest zaprojektowanie spersonalizowanych pudełek klapowych, podłużnych pudełek fasonowych, płaskich foliopaków, a nawet specjalnych opakowań na produkty pakowane w szklanych butelkach.

Wiodące w branży opakowań marki, takie jak na przykład Packhelp dbają o to, by ich produkty były nie tylko trwale i estetyczne, ale także przyjazne dla środowiska. Powierzchnię pudełek pokrywa się nadrukami z ekologicznych i nietoksycznych farb. Dzięki temu rozwiązaniu nie tylko proces powstawania opakowań jest ekologiczny, ale i finalne prace w kierunku ich wykończenia i zdobienia!

Opakowania wysyłkowe i ich potencjał reklamowy – wykorzystaj je w swojej firmie!

Dodatkowym atutem opakowań z kartonu jest ich charakter reklamowy. Odpowiednio zaprojektowane, mogą przyczynić się w naturalny sposób do rozreklamowania marki!

Ważne aspekty, na które zwracają uwagę klienci, to:

  • Oryginalne nadruki – pudełka powinny zawierać wycentrowany logotyp firmy, mile widziane są także innego rodzaju pomysłowe grafiki
  • Praktyczny charakter opakowania – pudełko powinno posiadać poręczne zamknięcie, być lekkie oraz trwałe, a także wyposażone w uchwyty – dla współczesnych klientów liczy się nie tylko estetyka, ale i funkcjonalność!
  • Ekspozycja i prezentacja produktu – jeśli zależy Ci na tym, by klienci wybierali właśnie Twój produkt, warto stworzyć takie opakowanie, które ich do tego przekona

Kartonowe pudełko to ważny element strategii marketingowej i sprzedażowej, zwłaszcza w kontekście sklepów internetowych. Jeśli zależy Ci na promocji swojej marki i poprawie relacji z klientem, wdróż je w swojej firmie!

Podobne artykuły

MENU